RSS

Η μικρή Ηλιαχτίδα νευριάζει..:@


Η μικρή Ηλιαχτίδα είναι σαν όλα τα παιδιά. Χαίρεται, κλαίει, πεισμώνει, με την ίδια συχνότητα. Γενικά προσπαθεί να μη θυμώνει αλλά είναι αδύνατο. Βλέπετε φίλοι μου θέλει να αγιάσει και δεν την αφήνουνε!! Και όταν νευριάζει προσπαθεί να κρατάει σε λογικό επίπεδο και ψύχραιμο τον παραλογισμό της. Πριν από λίγες μέρες όμως νευρίασε για τα καλά. Κι αιτία; Τα χόρτα του αγρού..! Μάλιστα καλοί μου φίλοι. Πράσινες, σγουρές, ελαφρά αγκαθωτές, τρίχες κατσαρές..

Τη μέρα που είχε λαϊκή απ’ έξω από το σπίτι της, η μαμά της μικρής Ηλιαχτίδας έλειπε από το σπίτι. Και μετά από επίμονη άρνηση των (πολλών) αδελφών της, η μικρή Ηλιαχτίδα θυσίασε τη βολή της και δέχτηκε να πάει αυτή στη λαϊκή για τις εβδομαδιαίες προμήθειες..

Τί ήταν να το δεχτεί; Αρχικά ξύπνησε με τα κοκόρια για να μην μπλέξει με πολύ κόσμο. Πάνω στη μεγάλη της φούρια ξέχασε το καρότσι της λαϊκής στο σπίτι και αναγκάστηκε αργότερα να ζαλωθεί 3κ πατάτες, 3κ. ντομάτες και διάφορες άλλες σακούλες οπωρολαχανικά μοιρασμένα σε ισόποσα κιλά.

Αφού έκανε μια μεγάλη γύρα για να τσεκάρει τιμές να μην την κοροϊδέψουν (είπαμε είχε πάρει στα πολύ σοβαρά το ρόλο της καλής νοικοκυράς), ξεκίνησε να ψωνίζει.

Όλα τα βάσανα της άρχισαν από τη στιγμή που τσέκαρε στη λίστα με τα ψώνια τα αντίδια. Σταμάτησε σε ένα πάγκο, βεβαιώθηκε ότι η ταμπέλα έγραφε αντίδια, ρώτησε και για σιγουριά και πήρε ένα κιλό. Μόλις τελείωσε τα ψώνια της γύρισε φορτωμένη σπίτι.

Η μαμά της δεν είχε γυρίσει σπίτι και η μεγάλη της αδελφή ανέλαβε να τα τακτοποιήσει στο ψυγείο και στα καλάθια. Τότε:

Καλά πήρες δυο ποικιλίες μαρούλια; Όχι αυτά είναι αντίδια. Πρώτη μομφή. Αυτά είναι αντίδια όσο κι εσύ είσαι…. Όχι, είναι αντίδια. Αυτά ΔΕΝ είναι αντίδια και συ είσαι βλήτο!! Μώρε τι μας λες; Εγώ είμαι βλήτο; Αυτά είναι αντίδια και συ δε ξέρεις να τα ξεχωρίζεις! Εγώ δε ξέρω να τα ξεχωρίζω :@#$% Εγώ μαγειρεύω τακτικά αντίδια στη Κάρυστο κι εσύ είσαι παντελώς άσχετη από τη μαναβική!! Η άλλη αδελφή: Τα αντίδια δεν είναι η σαλάτα που βράζουμε; Αυτά τρώγονται ωμά, άρα είναι μαρούλια. Ο καυγάς γενικεύτηκε. Τσιρίδες, άσχημα λόγια να εκτοξεύονται, έντονες χειρονομίες, «σε γελάσανε. Σου είπαν ψέματα. Σε κορόιδεψαν κι εσύ κουτορνίθι δε πήρες χαμπάρι!» Και το αποκορύφωμα από τον, πολύ σεβαστό για τη γνώμη του, δίδυμο αδελφό: Ηλιαχτίδα παραδέξου το. Έκανες λάθος, αυτά είναι μαρούλια..!

Η μικρή Ηλιαχτίδα πάτησε τα κλάματα και έφυγε βροντώντας πίσω της την εξώπορτα. Όλοι τσαντίστηκαν γιατί νευρίασε κι αυτή μαζί τους και τη βρίζανε χειρότερα που νευρίασε. :@#$%&* Η μεγάλη αδελφή κάθισε αμέσως στο computer και έψαξε για φωτογραφίες αντιδιών.

: «Α! Υπάρχει και τέτοια ποικιλία. Μμμ, δε το ήξερα.. Εγώ αλλιώς τα ήξερα. Τελικά είναι αντίδια».

Όταν έφυγε η μικρή Ηλιαχτίδα ξαναπέρασε από τον πάγκο για να βεβαιωθεί ότι δεν την γελάσανε. «Καλό μου κορίτσι να τους πεις ότι αυτοί ΔΕ ξέρουν από αντίδια» Έφυγε ανακουφισμένη και αποφασισμένη ακόμα και τη μάνα της να σύρει μέχρι εκεί για να βεβαιωθεί ότι τα χόρτα ήταν αντίδια.

Σα γύρισε η μαμά της μικρής Ηλιαχτίδας σπίτι και άνοιξε το ψυγείο: «Ναι καλά μου παιδιά αυτά είναι αντίδια».

Και μετά έκανε μια τεράστια αγκαλιά τη μικρή Ηλιαχτίδα και της έδωσε δυο φιλιά στα μάγουλα.

8 ζαβολιές:

Marouli είπε...

Πωπωπω κατι τετοια μου κανουν και εμενα!! Αλλα και μαρουλακια να ηταν εμεις θα τα τρωγαμε ετσι δεν ειναι? Ωχουυυυυυυυ!! πια με τα μεγαλα αδερφια!

Μαρουλοφιλακια ψυχη μου!

Hλιαχτίδα είπε...

Mαρούλι μου, βεβαίως και θα τα τρώγαμε αλλά ποιος άκουγε τους μύδρους τους και τα "καλά σου τα λέγαμε"! φιλιάάά

Ἅ λ ς είπε...

ε καλε δεν ειναι τραγικο και μαρουλι να ηταν καλυτερα..χιχι
μην αγχωνεσαι, σιγα..! αφου ησουν σιγουρη και το απεδειξες και κερδισες και φιλακι μια χαρα εισαι:)

Ἅ λ ς είπε...

ε καλε δεν ειναι τραγικο και μαρουλι να ηταν καλυτερα..χιχι
μην αγχωνεσαι, σιγα..! αφου ησουν σιγουρη και το απεδειξες και κερδισες και φιλακι μια χαρα εισαι:)

Hλιαχτίδα είπε...

Θαλασσάκι μου: Μουχαχαχαχα!!!! φιλιά!!

PiciFriki είπε...

καλό μήνα!

Hλιαχτίδα είπε...

PiciFrici μου καλό μήνα και σε σένα! Όλα καλά σου εύχομαι..!!

Sweet truth! είπε...

Την καημένη την Ηλιαχτίδα τι έπαθε!!:*
Μη μου στενοχωριέσαι και μη μου θυμώνεις!!!
Εσύ ξέρεις καλύτερα!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!